Entradas

MI MIQUITO CON COLA !!!

An angel in a van

Así de ilógico, a veces hay que perder para ganar....

Dreams: San Antonio de Padua

Amor del cielo !!! :)

Wheel of life

Mamita linda, I miss you ....

New Year, New Resolutions !!! HAPPY 2015 everyone :)

Another strange dream....

Where angels walk....

To remember is to live again the moment.....